Onze veel gestelde vragen:

 

 

Waarom zou ik een account aanmaken?

Het is handig wanneer je een nieuwe bestelling wilt plaatsen dat al jouw gegevens nog opgeslagen zijn en je gemakkelijk en snel kunt afrekenen. Ook kunt je op deze manier op de hoogte blijven van alle laatste ontwikkelingen, kortingscodes, sales en nieuwe items.

Kan ik een item reserveren?

Je kunt ons altijd een mailtje sturen waarin wij jou te woord zullen staan over de mogelijkheid om een product tijdelijk voor jou te reserveren.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor kleinere items die met een brievenbuspakket verzonden kunnen worden brengen wij 2,99 in rekening. Grotere pakketten of brillen worden met pakketpost verzonden en je 5,99. Wij komen jullie hierin tegemoet. Bij bestellingen boven 50 euro brengen wij GEEN verzendkosten in rekening.

Wanneer zijn de uitverkochte items weer beschikbaar?

Wanneer items bij ons op de webshop uitverkocht zijn kijken wij op dat moment of we deze producten opnieuw in voorraad willen nemen. Is dit het geval dan zullen wij er alles aan doen om deze zo snel mogelijk weer beschikbaar te stellen op de webshop. Dit zal variëren tussen de 1 – 4 weken in beslag nemen. echter verschilt dit per artikel. U kunt ons altijd mailen over de status hiervan.

Hoe werkt een kortingscode?

In het overzicht voordat u gaat afrekenen staat een witte balk waar u de kortingscode in kunt vullen. Wanneer u op enter drukt zal de code de prijs aanpassen. Dit is uiteraard terug te zien in het eindbedrag.

Hoe snel wordt er op mijn mailtje gereageerd?

Wij staan dagelijks voor onze klanten klaar om jou zo goed mogelijk te woord te staan. Daarom streven wij ernaar om binnen 12 uur op jullie mailtjes te reageren. Soms kan het zijn dat je binnen een aantal uur al een reactie heeft en soms kan dit iets langer duren.

Op welke wijzen kan ik contact opnemen met Joraa?

Via het contactforumlier en op ons mail adres zijn wij 24/7 beschikbaar. Dus je kunt altijd een mailtje sturen en dan nemen wij die z.s.m. in behandeling. Ook kun je ons telefonisch bereiken op de tijdstippen die onder het kopje contact staan. Kunt u ons niet bereiken? probeer het dan op een ander moment of stuur ons een mail. Ook zijn wij via onze social mendia kanalen erg actief en reageren wij snel.

Wat houdt een pre-order in?

Wanneer wij van plan zijn om nieuwe artikelen op de site te gaan plaatsen dan geven wij hier soms een aantal previews van weg. Zowel via onze social media kanalen als op de hoofdpagina van de webshop. Wanneer u een mail stuurt met de artikel naam en de aantallen dan slaan wij dit op in ons systeem. Op de dag dat het product op de webshop komt, krijgt u een melding en kunt u het artikel gelijk opgestuurd krijgen.

Op welke social media kanalen zijn jullie te volgen?

Voor alsnog hebben wij een Facebook (joraa) en Instagram (joraa_webshop) pagina. Mocht er vanuit de jullie meer behoefte zijn aan andere kanalen dan zullen wij hier in de toekomst gehoor aan geven. want wij willen het jullie zo plezierig en gemakkelijk mogelijk maken.

Heeft u andere vragen, mail dan naar info@joraa.nl